Get me outta here!

Friday 11 April 2014

Jalan-jalan Kota Kinabalu Sabah

Haha.... lepas post cerita jalan bandung tahun lepas selepas setahun trus smbung jenjalan sabah baru2 ni...
ni smua sbb MR.BW aku buat hal....ritu ajak jalan heboh xnk jalan sbb dlm MC xley jalan la blah...blah...
tup2 khamis lepas 3hb42014 M.bw ckp yunk jom g jenjalan sabtu ni.....watda.....kalau setakat jalan2 tepi rumah aku paham la ni di ajak jalan jejauh sakitnye hati kitak....tergopoh2 aku cari tiket beb
last minute selalu mmg xde yg murah....tpi sbb aku kaki jalan nk jumpa dia ajak jalan once in da blue moon....kuatkan hati mencari tiket kapal terbang:) Aku cek AA,Mas and malindo mana ada yg mrh kan....klu nk dpt below 100 mmg xdpt la.....alhamdulillah selepas bukak tutup switch sana switch sini malindo memberi deal yang paling menarik 2pax return KK aku dpt 498 ok la kan.... last mint kot.....

so hal tiket suda setel.......aku duk usha tempat tinggal...benda last minit kan mmg aku xsuka tau....erk bnci jek....pecah kepala cari da best deal...sbb jenis aku aku mst nk study mana nk p mana nk duduk kerta apa nak sewa......aku bukak booking and bukak agoda..... than jumpa la D'borneo hotel dpn pasar filipn time ni aku xtau la plak berbahaya dikala malam menjelma...certa pasal bahaya ada certa yng buat aku rasa we will never coming back to sabah again...probably for ever or depend on wat matter....tu nnati i stoly moly k.....


ok ni la dborneo xbest sangatla......dahla mahal 140hengget mahal ooooo

Nak jadi cerita kawan BW ecot ni MA kat hosp elizabeth dia suggest kitrg g hotel Tang Dynasty Hotel dalm 3minit dari hospital elizabeth...mula2 aku kurang setuju lepas aku bukak jek agoda dpt plak murah 98 ringgit utk superior deluxe.Aku pun on la sbb kitrag sewa kereta....utuk satu destinasi ke destinasi yang lain itu tidak menjadi masalah..... hehehe....Ok setel bab hotel utk hari 1st-4rd......
first day smpi xbyk sagt la jenjalan duduk bilik jek...sbb letih.....
nanti aku cerita lagi bab ke tempat lain k


0 comments:

Post a Comment