Get me outta here!

Thursday 24 April 2014

HUSSIN SUP & POPIA AUMMMM

السلام عليكم

hi korang ehehehe.... arini marathon beb nak update mano tompat den poei sbb den ni mals nak menghadpet blog so den kumpol smpi dah basi dlm pala otak than baru den cerito hahaha.... ok nak dijadikan certa aku dah berjanji dgn opismate aku banyak bulan nak makan sup husin kat area2 setapak dinun...sbb opis kt jaln tun razak xla jauh benor kan hehehe lalu bulatan pahang tu pastu menghala ke gombak pastu situ2 jela nnt aku bg address.....OH MY SOUP i loike sup hehehe...

Ok sampai time tu agak awal and keadaan lalu lintas xla jem bebenor and some more awal sikit kitorg cabut dari opis tau ke bos bising oooooo.... ok sampey sudah hehe aku xngambil la plak gambor dopan kodai heheh ..... tpi dia kat bucu shop lot yang xmcm shop lot sangt hahah hentam jela makcik.....  excited siot nak order.. so aku order jela sup ayam kawn2 aku ada yg order sup daging n kambing....
kat sini ko nak sup bahagian lidah pun ada dorg kata sedap tpi membygkan aku cium molot dgn lembu adalah tidak sama sekali hahahaha...mcm2 bahagian ada wey perut smua ado. ops lupa kat sini popular gak dia punya popia basah ...orang tgh lapor kan smua nmpk sdp smua nmpk best tp ini mmg reality beb sup sini sodap popia pun sodap...

Rugi wey xtry makan sup untuk sup luver u are superly duperly dimpley digalakkan oleh sapa? oleh aku ler untuk coba....tp kalau korang xsuka sup byk perencah sup xpayh la p wey bazir.... tpi bg aku superb la kan... hehehhe....


tu dey husin sup


Sup ayam dap eeeeeerhhhh

ok mamak kat belakang sebalik kaca tgh siapkan sup

popiah basah meleleh hahahah....



saja usha luuu....

Lokasionnnn : Jln Pahang, Setapak 53000 Kuala Lumpur, Malaysia 
LANDMARK : Belakang masjid setapak korang kena lalu tepi masjid xsilap aku pastu kat belakang tu jek kedainya (Selamat mencari)


0 comments:

Post a Comment