Get me outta here!

Thursday 24 April 2014

KakiMakan Seoul Garden Mines

Hihehuhuhaha

Kepada rakyat jelata sebb ritu aku berbaik hati aku belanja ipar aku dine kat seoul garden aku beli dri groupun so agak murah la dri walkin sbb kalau walkin air refill kena bayor and soup pun sama kena bayor...
heheh aku pergi 5orang + 1 infant yg kecik ni xpayah bayor sbb kecik sgt2 lagi... diorg xikut umor tp tgk tinggi bdk kecik tu abis kalau yg kerdil tu kira cmne ke? ait apa punya soalan la sob sob sob ......
dah deal2 kitrg rancng g hr rabu smua free hahaha..... 


What the fish what the fish


.
diatas adalah voucher sG yang aku beli

Ni ler location n alamat SG mine and klang valley


Ok n ni Price and hidden charge untuk betol2 punya rege .....mcm aku kan beli groupun so mmg tu jela price xde lebih or kurang...mcm klau xbeli voucher adala tax + refill air bagai .....




zara dhiya pun itot

best sagt ke kak oi smpi gitu gitu tangan eh

BW tgh masak2 

erk the rock kah ko ahahaha



gambar buffet xamik la segan ramai sgt org..bila masa ntah ko pemalu..pastu perut kembung eh makan banyak dgn eskem dgn abc refill air berapa kali aku xtau hahahaha..bagi aku kalau ko kaki makan n ley tampung bertan2 mmg xrugi sey amik voucher ni tp kalau ko ni jenis bukan pemakan erk agak rugi yek disitu hehehe..tp apa ada dengan erti nilai mengeratkan sillaturahim bersama orang tersayang...adeyh ayat cm mnx penampor boye

Sekian






0 comments:

Post a Comment