Get me outta here!

Tuesday 16 April 2013

Jalan - Jalan Bandung - Hari Pertama (i)

Supir... Tadi bila iolls sampai jek dari malaysia . Dia ni yang sambut. Pak Supir kalau orang indon panggil
 Kalau korang first time nak guna supir boleh la call dia ni.... Boleh tahan la semua tempat dia bawak jek mana nak pergi. ktrg panggil dia jai jek... kalau sapa2 nak guna dia ni sebagai guider boleh la call no dia.
+02262081220131752 (panjang mcm ulat gongok) ni sms pun boleh xpun add jek kat FB (JAJA IKHWANI) .. sempoi muda + bayak pengetahuan ilmu islam (ni nak menjodohkan orang ke hapa)
Just nak pesan pada orang yang xbiasa ni jangan la terlalu cepat sangat percaya orang. Lagi2 orang kat sana xsama mcm kita. Taraf hidup diorang rendah so hidup susah.. Aku ckp sbb aku n kawan2 aku dah kono...... Adeyh sakit hati den....Diorang akan buat apa jek nak dapat duit. So korang jangan la kena tipu yek... Kesian korang nanti. Lagi la duit dia besar2 matawang berpinar2 mata korang nak tengok nanti nak kira senang jek kena tipu.....Lagi pun kita kan kat tempat orang my advise jangan tunjuk power :))


Ok berbalik pada percutian dibandung membebel lagi kerja aku ni....
Tempat first aku pergi. Aria Jeans. Memang la orang cakap baik beli seluar da siap kat Jusco murah...
tapi untuk big plus size macm den ni kena la buat,... xla plus sgt cuby jek.(tetap nak up diri sendri). ahahahahaha.. kat sini macm2 jenis seluar ada. Yang best upah buat and kain murah gila kot.... mula2 datang aku buat 3helai (2seluar color blok and 1 sluar slack pergi kerja-nampk x pemals g kerja pakai seluar jean jek) Korang msti kagum kalau aku cerita. Kat indon ni diorang buat seluar sehari jek kot dah siap....
Pagi tu aku ukur smua... Malam dia terus hantar pergi hotel kot.... (kagum kan kan kan ??)


Ok ni dia nampak x kain2 yang banyak kat belakang tu... byk gila kan color. xkan la aku sakai nak buat warna yellow tu.. nak color block pun xde la aku goblok sampai tahap cengitu..... nk jadi cerita aku datg lagi esk hari aku tambah lagi seluar slack kerja warna grey and aku suka sbb kain jenis berat..... tapi dorg kata vietnam pun murah2 and cepat. aku pun ada niat nak g vietnam... smua tempat la yek soby kau nak pergi...last2 laki ko pun mengamuk kan...kerja jalan jek...hahahahahaha.... ok cerita habis kat area jeans... part ii akan menyusul lagi...nak wat kerja lain kejap....hehehe


0 comments:

Post a Comment